Çiğne, Gülümse, Özgüvenini Tazele!

Türkiye’de 2001 yılından bu yana raflarda yer alan Vivident, gerek meyveli gerekse ferahlatan lezzetleriyle ve içeriğindeki Xylitol sayesinde ağız ve diş sağlığı konusunda önce bir marka olarak ‘’Çiğne ve Gülümse‘’ sloganıyla tüketicilerinin gönüllerinde taht kurmuştur.

2018 yılında yaptığı tüketici araştırması sonrasında marka konumlandırmasını değiştiren Vivident, yeni konumlandırmasıyla iddalı,ilham veren ve dinamik bir markaya dönüşerek, tüketicinin özgüven anlarını sahipleniyor. İletişim dilindeki enerjik ve ilham veren tonu ile Çiğne, Gülümse, Özgüvenini Tazele! sloganını pekiştiriyor.

www.vivident.com.tr

Pandemiyle birlikte yeniden tanımlanan ferahlık ihtiyacına “Maske altında ferahlık” sloganıyla başlayan Vivident, yapılan tüketici araştırmaları sonucunda çıkan iç görüleri yeni normaldeki okazyonlarla birleştirdi.

‘’2020.. Ne yıl ama! Her şey bir anda değiştiyse sen de değiş. Vivident ile Çiğne, Gülümse, Özgüvenini Tazele.’’

Vivident ile sen de değiş, anında #ferahla!